вторник, 14 февруари 2012 г.

Кошничка за предизвикателството на Мис Емералд

Ето моята кошничка за предизвикателството на Miss Emerald. Ако трябва да е само от хартия ще се постарая да я поправя.... Направих я от плат, който така и не ми влиза в употреба и бях гледала едни цветя така навити и оттам се сетих да направя кошничката... и така с плат и топъл силикон сътворих тази кошничка, която ще използвам да съхранявам цветята от плат, които съм направила. Хубавото е че мога да я направя винаги по - висока като добавя още някой ред, но се надявам цветята ми да не се задържат дълго и да се препълва кошничката.






6 коментара:

  1. Идеята за кошничка от плат е страхотна и изглежда толкова красива, нежна! Хареса ми и начина й на направа! И не, няма ограничение от какъв материал ще бъде изработена, изцяло ваше решение е. Пожелавам ти не да не се задържат цветята в нея, а да не можеш да смогнеш да правиш нови, и нови цветя! Така че си подготви няколко, които все пак да изпълват тази красота и да не й е самотно!
    Благодаря ти, че се включи в Предизвикателство №2 и че продължаваме да купонясваме заедно!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, толкова набързо я сътворих, не е перфектна, но някак чаровна.

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна е...Нежна, свежарска и..в това студено време навън направо ми напълни душата с красивите си цветове.Прекрасна е!
    От много време и аз се каня да направя такава по идея на крокотак, но..така и не намирам време.Твоята обаче е толкова вдъхновяваща...

    ОтговорИзтриване
  4. Честно казано след като купих плата много се ядосах, защото никъде не ми влизаше в употреба. Стоеше сигурно над месец ей така без предназначение, но сега добре ми свърши работа. Благодаря за комплимента.

    ОтговорИзтриване