събота, 4 февруари 2012 г.

Картичка за предизвикателството на Miss Emerald

 След два дни труд, снощи след като заспаха мъжете (малкия и големия) аз се захванах с работа и около дванадесет часа картичката беше готова. Дали се доближава по темата или не ще каже някой по - специалист, за мен беше истинско удоволствие. Прочетох темата, която Тони беше дала за информация относно този стил и в съзнанието ми остана следното - белия цвят ( задължителен), пастелни цветове, плат, романтика, замечтаност, старинност, живи цветя. В началото ми се въртеше в главата да сложа наистина живи цветя и  съвсем различна картичка от крайния резултат, но не намерих в нашите цветарски магазини нещо да ми хареса и се отказах. Използвала съм бял картон за основа, розов който минах с папката за релеф и леко с пилата, дантела, сатен, копчета, много исках такава декоративна игла (която присъства в почти всички картички, които успях да разгледам), но тъй като в Троян няма откъде да си купя реших да си направя -  използвах бижутерийна тел, и три мъниста (не се получи съвсем професионално но все пак стана, но задължително ще си поръчам). Друго какво да напиша, много ми беше приятна темата, надявам се да съм се справила и да ви хареса крайния резултат.
А ето и снимките:
















15 коментара:

  1. Гери, изключително съм поласкана от труда и времето, които си положила, за да направиш тази картичка! Толкова е романтична, красива и смятам, че си успяла да уловиш духа на стила! И декоративната игла си я направила супер!
    Благодаря ти, че прие и се включи в моето Предизвикателство №1 и дано празненството ти хареса!
    Сега да не забравя да ти кажа за декоративните игли. Няма нужда да си купуваш специално такива, може да си ги направиш и от други материали - ето тук виж в публикацията на Кали http://kalinasto.blogspot.com/2012/01/blog-post_13.html. Аз все си мислех дали така няма да станат, но все не се престрашавах, докато тя направо е действала и резултатите са страхотни. И моята декоративна игла върху картичката вдъхновение е точно така направена.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за подкрепата, за мен наистина беше удоволствие .Благодаря за линка към блога на Калина, и аз такива търсих но няма ... няма и такива шапчици ... въобще в Троян нищо няма.

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. Ааааа, не съм съгласна, че нищо няма! Имате чудесна история, чудесни глинени съдове, свеж и чист въздух и един чудесен хотел в центъра с великолепна механа!
    А това с шапчиците и карфичките може да се поправи лесно! Стига да имаш желание да си ги правиш, кажи само колко искаш и като ходя да пазарувам за мен, ще купя и за теб и ще ти изпратя! Само малко времето да се пооправи, че дребосъчка няма как да я водя на този арктически студ!

    ОтговорИзтриване
  5. Да, тук си напълно права за града, сега колко хубав сняг има, чист, бял, само за пързалка стига времето да се пооправи. Благодаря за предложението, аз все пак се надявам да заредят игли, но определено шапчици може би няма откъде да намеря (има един магазин за мъниста и правят гривни и там ако заредят повече видове), а ти от кой магазин си купуваш ( в смисъл имат ли страница онлайн)?

    ОтговорИзтриване
  6. Съвсем забравих, че имат и сайт! Блейка съм голяма! Ето, направо на шапчиците трябва да ти се отвори http://mart-bg.com/ Ако не, ги търси на Метални аксесоари, почти в края са металните шапки.

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря че ме подсети за този сайт, направо изключих за него, а там има всичко. Сега остава да намеря и игли, ще отида май да помоля да ми доставя. И ще се радвам да гостувате отново в Троян и да се срещнем.

    ОтговорИзтриване
  8. А също ако знаеш и магазин за платове ще се радвам да споделиш, понеже и с това имам проблем. Като засили любопитството ми за този стил и доста клипове изгледах за направа на цветя, тези направих с плат от архивите на майка ми, добре е купувала намерих и още няколко цвята сатен но това не е достатъчно.

    ОтговорИзтриване
  9. За карфичките най-добре да помолиш да ти доставят няколко бройки, те са наредени на пластмасови кръгчета и ми се върти в главата, че за моите платих по 1 лев. Иначе, ако ги поръчаш от някой сайт с доставката ще ти излезе доста по-скъпо. А за платове - не знам. Но изскочи ли ми нещо, ще ти го пратя.
    А Троян ще го посетим отново, защото при предишното ни идване не можахме да разгледаме килията на Васил Левски в Троянския манастир, в която е заседавал комитета, беше затворено за посещения. Така че ще видим тази година дали няма да включим и него и да направим една обиколка. Ако искаш прати ми твой мейл на моя, има го в блога ми, за да ти ги пращам там нещата, а може и по скайпа.

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесно се е получило! Поздравления от мен!

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря Нели, радвам се че ти харесва.

    ОтговорИзтриване
  12. Красива се е получила картичката, цветята много ми харесват - различни, нежни и небрежни.. :)
    Относно питането ти за плат, видях, че Двете елши вече предлагат и платове, иначе четох за едно магазинче около Пиротска в София, но може само на място да се пазарува. Някъде пазя адреса :)

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря Цвети за комплимента, поизгледах клипчета, направих проби, но тези най ми харесаха как се получиха, а и доста лесно се правят.

    ОтговорИзтриване
  14. Страхотни цветя..Картичката е нежна и съвсем в стила..Много ми харесва! С направата на декоративната игла си се справила повече от перфектно, а липсата на "подходящи" материали винаги е водила до прекрасни оригинални хрумвания и чудесни резултати!

    ОтговорИзтриване
  15. Благодаря за комплимента, цветята така да ги нарека се влюбих в тях. Радвам се че открих нещо ново, доста порових и доста клипчета изгледах. За иглата направо си стана от нищо нещо. То едно че нямах игла, другото е че златисто като шапчици нямаше имаше само тези мънички топченца, но се получи чат - пат.

    ОтговорИзтриване